Ben Fazıl Say ‘dan daha iyi çalarım hala !

pemeksiz

IMG_0023[1]

Dün sabah evde bir çıt sesi bile yokken ve herkes mışıl mışıl uyuyorken gözlerimi sımsıkı kapamış Fazıl Say ‘dan Chopin dinliyordum.Tam kafamın içindeki düşüncelerden kısa bir süreliğine arınıp , hiçbirşey düşünmemeyi başardığım o an, ısrarlı bir şekilde kapı çaldı. Kapıyı çalışından anladım gelen 5 yaşındaki yeğenim Derin’di.

Bir hafta önce piyano dersine başladığı için önlenemez bir piyano çalma isteğiyle sürekli bizim salondaki piyanoyu ziyarete geliyor ve ”Mozart ” edasıyla başına oturup öğrendiği iki şarkıyı bıkmadan usanmadan çalıyordu. Ve yine piyanonun başına geçmek için kapıdaydı işte 🙂

Kapı çaldığı an ” Chopin ” dinliyordum demiştim ya , nerden mi esti sabah sabah onu da anlatayım …

Gazetelere bakınıyordum ve bir yerlerde ”Fazıl Say Plays Chopin ” Zorlu Center gibi bişeler gördüm . Açıldığı günden beri adı magazin sayfalarından , sosyal medyanın dilinden düşmeyen ” Zorlu Center ” en çok da şimdi ilgimi çekmişti , hı bir de Jamie Oliver’ın instagramda paylaştığı…

View original post 192 kelime daha

Bir Cevap Yazın

